Alla inlägg under juli 2011

.

Av Angelica Johansson - 21 juli 2011 12:18

Vadknade upp med ett ryck. kallsvettig och skakig.  Upp sätta sig vid datorn. Leta någon att prata med snabbt. Måste tänka på annat. Massor med olästa sms på mobilen som jag inte vill läsa. Försöker glömma.  Borde städa men känns som jag behöver sitta här en stund nu.



Av Angelica Johansson - 20 juli 2011 08:56

Klockan är fem i nio och jag har tvättat sen klockan sju imorse. Har diskat undan lite och nu bakar jag en äppelpaj. Senare idag kommer Mamma så blir väl en tur på stan med henne och kanske även en lunch på stan. Vi får se vad som händer.

Har även kommit på att Ebay är min stora last just nu :S Cat´s fel! :(  Tur jag fyller år snart. Har hittat massor som jag vill ha :)


Inatt låg jag och tittade på Sally. Herregud hon är ju bara för roligt! XD  Kollade på klockan sists gångern vid tre tror jag och sov en timme eller så och vaknade klarvaken igen! Så sömn har det inte blivit mycket av som vanligt . Så nu ikväll får det bli att hoppa i säng tidigt för nu ska jag vända rätt dygnet.


Funderar även på att baka kladdmuffins till helgen och kanske blåbärsmuffins.


Nu väntar jag på att C ska vakna för jag har ingen att prata med :(


Uppdaterar kanske mer senare

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 18:59

Känner mig så jävla knäckt. Varför måste du säga såna saker som gör mig så jävla ledsen. Hur kan du säga att jag är en elak människa. Jag vill faktiskt inte mer. Jag ger upp nu. Jag orkar inte försöka ens. Lika bra att det slutar såhär.

XD

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 16:16

 

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 15:41

       

<3

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 15:35

     

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 15:13

Fy vilken tråkig dag! usch. Håller på att städa vardagsrummer och har kommit på att fy fan vilken platts filmerna tar. NÅGON SOM VILL KÖPA 500 FILMER??? =D


Och har även kommit på att jag inrett V-rummet helt fel! Är det enda stället där jag har svart. MEN FY! Dammet syns ju på en gång :( Fan.


Sitter även och planerar min födelsedag. Funderar på om man ska ta utgång den 27e Augusti eller om man ska hålla sig till Oxhälja. Känns bara lite tråkigt att behöva vänta för att fira. Inte för det är något att fira men men :S


?

Av Angelica Johansson - 17 juli 2011 12:14

Det är inte alls lika roligt att blogga längre. Har ingen lust att skriva saker som folk ändå misstolkar och folk som inte kan acceptera hur jag är. Varför ska jag ändra mig för någon? Det kravet borde ingen ställa på en för är dom inte nöjda med hur jag är då är det bara att gå vidare.


Annars har det varit en bra vecka. Lärt känna en underbar människa :)  C och jag har så mycket gemensamt. Vi har väl i princip redan pratat om allt som finns och jag är glad att just hon kom in i mitt liv.


Sovit dåligt ett tag. Men har ju mina aningar om varför. Nästa vecka drar jag iväg till Strömstad igen. Ska blir skönt. Mår så himla bra där.


Vad gör jag nu då? Ja jag sitter väl här vid datorn i timmar som jag alltid gör.

Tar en dag i taget och får se vart vingarna bär mig.


 

Presentation


Här hos mig kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord så som smink,bakning,mitt liv och massor av andra saker också.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards