Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica Johansson - 17 augusti 2011 13:41

Det känns åt helvete. Dagen började bra men den slutar i ren kaos. Åt helvete med livet!!!

Av Angelica Johansson - 15 augusti 2011 17:59

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad ska jag göra?

Jag tänker inte smyga längre med att jag mår piss. Innombord så skriker jag.

Har varit skade fri nu i 1,5 år . Inte en enda rispa,inte ett skärsår. Inget alls.

Men nu är lusten starkare än någonsin. Jag orkar fan inte kämpa emot längre snart. Jag måste göra något. Tankarna tar kol på mig.

Mitt humör är världens berg och dalbana jag skriker, jag gråter och jag kastar saker . Är elak och otrevlig mot dom som jag egentligen älskar.

Jag mår inte bra! Jag vet inte vad jag ska göra för att må bättre. Jag har kämpat så länge nu känner jag men jag kommer ingenstans.


Vad ska jag göra?


Jag försöker bita ihop och kämpa mig igenom dagarna men det går inte längre.


Vill inte mer.


Det här var jag bara tvungen att få ur mig. Bry er eller inte.

 

Av Angelica Johansson - 14 augusti 2011 17:32

Dagen gick så fort. Hann inte med något känns det som men ändå har jag gjort massor.

Imorse hämtade Mamma upp mig så vi åkte ner på stan och fikade med Mikael och underbara Mathilda  

Sen åkte vi till Mormor och där satt dom och rensade MASSOR med lingon. Hur mycket som helst hade dom.  Jag tog med mig två påsar hem så jag har kokat lite sylt :) Sen har jag även diskat,torkat golv, dammtorkat och flyttat om lite saker i hallen.  Så nu har jag bara vardagsrummet och sovrummet kvar :)  Ska ju fira mig till helgen så är ju kul om det ser lite fint ut. 

Imorgon ska jag ner på stan och kolla på min kanske nya praktikplats och sen ska vi på kalas.  Efter det blir det nog att plocka ännu lite mer. Har så mycket grejer så vet inte vart jag ska göra av det snart :S


Planerar även lite inför min födelsedag eller ja till Lördagen i allafall då min familj ska fira mig :)   Och åter igen vill bara ha presentkort på Ikea :) Har hittat några saker där som jag så gärna vill ha :)  


Nej fortsätta med städningen!


     

Av Angelica Johansson - 13 augusti 2011 21:38

   




Sminkväskan på bilden längst ner är ju bara hur fin som helst!  

Av Angelica Johansson - 12 augusti 2011 22:49

Fick ju hem ögonskuggor från Ebay för inte så längesen och har tagit lite tid att gå igenom dem och testat osv. Men har i allafall hittat mina två favoriter så tänkte visa dem lite snabbt :)


     

Av Angelica Johansson - 12 augusti 2011 21:45

Vill bara än en gång skriva vad det är jag vill ha då jag vet några som luskar. Vill helst bara har presentkort på ikea! då jag sammlar ihop till en byrå plus lite till :) Så det är det enda som jag önskar mig.  Har inte plats för mer småplock så behöver inget sånt :/

Fy vad krävande jag lät   

Av Angelica Johansson - 12 augusti 2011 21:30

Sitter här ensam hemma. Jättekul. Tittar på en film och kollar runt lite här på datorn. Ingen som haft tid att träffats idag och även där kan jag tillägga FY fan vad jag hatar lögner. Vill man inte träffas så kan man då inte säga det istället för att dra massa jävla lögner? Man blir lätt påkommen.


Jaja. Herinases och jag går snart och lägger och myser till någon film och kanske äter lite chips..

Har ändå inte varit någon bra dag idag så hoppas på en bättre dag imorgon.


 


Av Angelica Johansson - 12 augusti 2011 21:05

Jag behöver nya bloggar att läsa! Massor! så släng in en kommentar med din blogg så jag kan gå in och kika lite :) Trisstesen tar över så gör nu som jag säger och kom med bra tips på bloggar ! :)


 

Presentation


Här hos mig kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord så som smink,bakning,mitt liv och massor av andra saker också.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards