Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Livet.

Av Angelica Johansson - 29 januari 2012 21:55

Livet känns så jävla svårt. Går inte en dag nu utan att jag vill skada mig så mycket att det skulle vara sista gången.

Jag hatar att jag varje dag funderar på om det här ska vara den sista.

Jag är så jävla svag och så jävla feg att jag inte ens vågar ta det där sista steget. Varför gör jag det inte?!

varför sitter jag bara och funderar på massa vägar här ifrån men jag tar aldrig tag i det? Varför kan jag inte bara somna och aldrig mer vakna.

Jag vill så gärna göra så mycket ogjort, jag ångrar så många saker som jag gjort.

Jag blir arg på mig själv som blir så beroende av människor för att hålla mig själv uppe. EGOISTISK.

Känner mig sjukt jobbig och idag har jag knappt velat höra av mig till någon för jag känner själv att jag är jobbig. Att jag bara pratar om mig själv och aldrig bryr mig om någon annan.


Jag vill bara skrika till dig vad mycket jag behöver dig!!!Jag önskar du bara släppte allt för att krama mig tills allt är bra igen.


Jag vill bara skrika efter hjälp men jag kan inte.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Johansson - 30 januari 2012 10:26

Sjukt jobbig natt inatt. Men jag hoppas den här dagen blir bättre. Nu snart ska jag iväg på ett möte sen ska jag ut och gå hade jag tänkt. Gå ända tills benen inte bär längre.   Tankarna måste försvinna!!   Så idag blir det möte,promenad sen ...

Av Angelica Johansson - 29 januari 2012 21:15


Jag vågar inte känna efter. vad har jag gjort? Att jag skulle behöva göra det här för att vakna upp och inse vad jag egentligen har. Det är nu såhär efter jag verkligen ångrar mig men allt kommer bli bra. Jag hoppas det i alla fall. Livet tar såna ...

Av Angelica Johansson - 26 januari 2012 21:42

Jag slutade andas för några sekunder, försökte känna efter hur jag egentligen mår. Hur mår jag? Vad händer? Vad vill jag? Livet tar såna snabba vändningar! Jag förstår inte själv vad som har hänt,vad jag har utsatt mig för ellervad jag egentligen vil...

Av Angelica Johansson - 13 december 2011 17:16


Nu idag så fick jag det värsta beskedet som jag någonsin kunnat få. vill inte gå ut med det här men behövde ändå få skriva ut det. Önskar att det inte vore sant men jag håller tummarna på att det går ändå. Idag har det varit en bra dag! Inte massa...

Av Angelica Johansson - 4 december 2011 17:46

hej! antar jag inte haft något vettigt att skriva. Men nu känns det som det är så mycket som bara måste komma ut. Jag väljer att skriva det här, vilket kanske är dumt? vad vet jag.   Under några veckor nu har det hänt så ofantligt mycket i mitt l...

Presentation


Här hos mig kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord så som smink,bakning,mitt liv och massor av andra saker också.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards