Alla inlägg under september 2011

Av Angelica Johansson - 25 september 2011 17:44

Varför ska du alltid tala om för mig att allt är mitt fel? varför ska du hela tiden påpeka mina fel och brister? Varför ska du alltid trycka ner mig när jag redan r som lägst? Varför stannar jag? Jag är så jävla arg och ledsen. Vill bara gråta och skrika men jag kämpar emot, du är inte värd mina tårar eller ilska! Du är verkligen inte värd det. Jag har gjort allt för dig! Jag har verkligen kämpat för att ligga dig tillags jämt! Men ändå gör jag alltid alltid fel. Jag måste vara världens sämsta människa som aldrig kan göra något rätt. Jag vill verkligen inte mer. Varför ska jag kämpa när det ändå inte hjälper? ÅT HELVETE MED LIVET..

Av Angelica Johansson - 12 september 2011 21:26

Jag sitter och läser igenom gamla texter och dikter, jag blir rädd för mig själv när jag läser det. Jag har verkligen känt och känner så. Nu förstår jag varför jag aldrig låtit någon läst det.

Har varit min flykt att få skriva. Har varit skönt att få ut alla tankar och känslor som jag inte kan prata om på något sätt.


Idag frågade Mamma mig "mår du inte bra?"  Jag svarade att jag mådde bra, Jag tänkte inte ens efter innan jag svarade för den där vanan att jag inte vill såra någon finns kvar. Vad gör man?

Jag står här och försöker ta mig fram genom livet men varje andetag gör ont och det känns som jag givit upp. 

Någon annan som varit med om samma som skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter? Tveka inte! skriv en rad eller två.


Låt det bli bra. Snälla.

Av Angelica Johansson - 12 september 2011 14:45

Tänkte dra mig ut en stund om en liten stund men det verkar mulna på så vi får se hur det blir.  Har varit sjuk nu i flera dagar men det känns bättre idag, bara den jävla hostan som inte vill ge sig.

Ikväll blir det auktion med Mamma och Veronica.

Måste ju även plocka ihop lite mer saker till loppisen vi ska ha på Söndag.


Förövrigt så känns allt väldigt tungt just nu. Bara att ta sig ut ifrån lägenheten känns jobbigt.


 

Av Angelica Johansson - 6 september 2011 11:33

Bloggtorka IGEN! Varför försöker jag ens? :P

Igår kväll började jag få så ont i halsen så förstod att något var på gång. När jag vaknade så var det som någon hade dragit något i bakhuvudet på mig för fy vad seg jag var, ont i huvudet och halsen som attans.


Är fortfarande trött efter helgen då det var Oxhälja nordens största marknad.

Tänkte dela med mig av lite bilder som jag tog under helgen :)


                             

Presentation


Här hos mig kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord så som smink,bakning,mitt liv och massor av andra saker också.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards